Zpět na nabídky práce Litoměřice

Nabídka práce Virtuální asistent/asistenta - Litoměřice

Ke dni 03.06.2025 nabízí Asistentka CZ, s.r.o. (24166570, Litoměřice) volné pracovní místo na pozici virtuální asistent/asistenta v obci Litoměřice (okres Litoměřice).
Nabídnutá (minimální) mzda za (dvě směny) je 25 200 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 3. 6. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
virtuální asistent/asistenta
Místo práce:
Litoměřice (Litoměřice)
Směnnost:
dvě směny
Nástup dne:
02.06.2025
Mzda:
25 200 až 35 200 Kč
Text nabídky:
Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme. Naše požadavky Zodpovědnost Produktivitu Schopnost určovat priority Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2) Komunikativnost Dochvilnost Výbornou znalost českého jazyka Pečlivost Chuť se rozvíjet a učit se nové věci Samostatnost Rychlou orientaci při práci na PC Psaní všemi deseti Týmového ducha Nabízíme: Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick days. Kde sedí virtuální osobní asistent/ka - ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří. Pracovní náplň : Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky Administrativní a organizační podpora klientů Správa příchozích a odchozích emailů Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu Korektury textů Správa kalendáře a organizace schůzek Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky Hlídání termínů a pravidelné připomínání Tvorba tabulek a zpracování dat Plánování tras Rezervace letenek, hotelů a restaurací Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora Přepis záznamu z jednání Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti Denně další a další nové výzvy. Litoměřice +- 30 km - dojezdnost. Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Asistentka CZ, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Petra Vejvodová, 739 901 982