Zpět na nabídky práce Litoměřice

Nabídka práce Virtuální asistent/asistenta - Litoměřice

Ke dni 15.07.2025 nabízí Asistentka CZ, s.r.o. (24166570, Litoměřice) volné pracovní místo na pozici virtuální asistent/asistenta v obci Litoměřice (okres Litoměřice).
Nabídnutá (minimální) mzda za (dvě směny) je 25 200 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 15. 7. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
virtuální asistent/asistenta
Místo práce:
Litoměřice (Litoměřice)
Směnnost:
dvě směny
Nástup dne:
01.07.2025
Mzda:
25 200 až 35 200 Kč
Text nabídky:
Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v ČR jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme. Naše požadavky: Zodpovědnost Produktivita Schopnost určovat priority AJ alespoň na střední úrovni (B2) Komunikativnost Dochvilnost ČJ Pečlivost Chuť se rozvíjet a učit se nové věci Samostatnost Rychlou orientaci při práci na PC Psaní všemi deseti Týmového ducha Nabízíme: Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick days. Kde sedí virtuální osobní asistent/ka - ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří. Pracovní náplň : Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky Administrativní a organizační podpora klientů Správa příchozích a odchozích emailů Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu Korektury textů Správa kalendáře a organizace schůzek Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky Hlídání termínů a pravidelné připomínání Tvorba tabulek a zpracování dat Plánování tras Rezervace letenek, hotelů a restaurací Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora Přepis záznamu z jednání Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti Denně další a další nové výzvy. Litoměřice +- 30 km - dojezdnost. Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Asistentka CZ, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Petra Vejvodová, 739 901 982