Náplň práce:
· Výkon administrativních, organizačních a komunikačních činností, obsluha kancelářské techniky
· Obsluha informačních systémů UJEP ve vztahu k provozu katedry
· Archivace dokumentů, spisová služba
· Administrace provozních podkladů, správa provozní pokladny včetně vyúčtování
· Příprava dohod o pracovní činnosti pro externí pracovníky katedry a jejich vyúčtování
· Zajišťování organizační podpory porad, jednání a akcí katedry, příprava podkladů a zápisů
· Evidence a zajištění bakalářských a diplomových prací, organizační zajištění státních závěrečných zkoušek na katedře
· Komunikace se studenty, zaměstnanci a externími partnery včetně zahraničních
· Každodenní komunikace a spolupráce se členy katedry, kontrola publikační činnosti zaměstnanců, odpovědnost za oblast cestovních příkazů
· Péče o návštěvy katedry, organizace kalendáře, příprava podkladů a formálních dokumentů a dalších požadavků vedoucího katedry
Požadavky:
· Minimálně úplné středoškolské vzdělání s maturitou či vysokoškolské
· Praxe na pozici asistentky či jiné administrativní pozici výhodou
· Anglický jazyk na úrovni minimálně B2 (schopnost komunikace se zahraničními studenty i zaměstnanci psanou i mluvenou formou)
· Schopnost samostatné i týmové práce
· Pečlivý, spolehlivý a zodpovědný přístup k práci
· Flexibilita
· Dobré komunikační schopnosti
· Velmi dobrou uživatelskou úroveň MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
· Řidičské oprávnění skupiny B
Nabízíme:
· Zajímavou a různorodou práci v instituci oceněnou HR Award
· Odpovídající mzdové ohodnocení s významnými motivačními prvky
· Částečně flexibilní pracovní dobu
· Příjemné pracovní zázemí a práci v moderním prostředí
· Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, vzdělávací kurzy, školení
· Parkování zdarma v univerzitním kampusu
· Příspěvek na stravování v Menze, příspěvek na penzijní připojištění, pluxee karta, sickdays
· Zaměstnanecký benefit v podobě bezplatného osobního poradenství (individuální psychologické poradenství, osobní konzultace v oblasti prevence a komunikace krizové situace, osobní bezpečnosti a sebeochrany, individuální poradenství v rámci osobních financí, investic, spoření a správy majetku)
· Zdarma skupinové cvičební lekce zaměřené na zdravá záda
· Volný vstup do posilovny ve sportovní hale UJEP a zvýhodněné ceny pronájmu sportovišť PF pro zaměstnance
Termín podání přihlášky: pozice je otevřená do doby, než se najde vhodný kandidát/kandidátka
Bližší informace: http://www.ujep.cz nebo přímo u vedoucího Katedry environmentální chemie a technologie - doc. Ing. Jiřího Oravy, Ph.D., e-mail:
zaslat email, tel. 475 284 178.
Požadované dokumenty v přihlášce:
· aktuální CV - uvést kontakt - email/telefon
Přihlášku s povinnými přílohami zasílejte poštou na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu
zaslat email.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem aktivně podporuje genderovou rovnost, rozmanitost a začlenění a podporuje přihlášky ze všech částí společnosti.